Advanced Search
Search Results
87 total results found
Порушення унікальності
Дане повідомлення означає, що пацієнт вже є в системі. Будь ласка, спробуйте спочатку знайти картку пацієнта, можливо, у Вас вже є доступ до неї. Для цього: зайдіть в реєстр “ЕМК” натисніть “Очистити” на панелі фільтрації натисніть “Очи...
Призначення ін'єкцій
Призначення ін'єкцій на місяць В полі “Форма організації лікування” обрати “Щомісячний прийом під контролем” та “Період відвідування ЛЗ” - 28 днів, натиснути Створити призначення В картці Призначення препаратів обрати “Препарат” та ввести “Тривалість...
Чому немає препарату при списанні зі складу, хоча його обрано в призначенні ПЛ?
Це трапляється в тому випадку, якщо при створенні призначення не було обрано “Залишки місця зберігання” та торгова назва препарату із загального довідника не співпала з фактичною на складі. Для виправлення потрібно видалити картку видачі з рецептом, в призн...
Генерується порожній рецепт. З чим пов'язано, як виправити?
Подібне відбувається після зміни препарату в створеному призначенні, бо не зберігаються деякі обов’язкові поля після коригування Для виправлення потрібно видалити порожній рецепт і в картці “Препарати” заповнити обов’язкові поля. Щоб таке більше не т...
Як видалити помилково створену накладну?
Якщо накладна в стані “Проект”, тобто не передана, потрібно видалити всі позиції з картки та [Видалити] загальною кнопкою зверху Якщо накладна в стані “Передано”, складу-отримувачу необхідно знайти цю накладну та натиснути [Повернути передані ТМ...
Що робити, якщо кількість препаратів в ІС СЗХ не відповідає фактичним залишкам на складі?
Для коригування залишків потрібно зробити інвентаризацію місця зберігання. Обрати відповідний реєстр, натиснути [Створити]: В картці створення інвентаризації обрати “Номер інвентаризації”, “Бюджет”, за потребою відкоригувати “Дату інвентаризації”, натисн...
Де знайти накладну від обласного центру та як прийняти її на склад?
Для отримання препаратів від обласного Центру перейти на реєстр [Переміщення між складами] - [Надходження] - [Нові надходження], натиснути [Оновити]. В загальному вікні відобразяться всі накладні зі станом [Передано]: Відкрити потрібну та натиснути [...
Де перевірити наявність препаратів на складі в ІС СЗХ?
Наявність препаратів на складі можна перевірити в модулі [Логістика], ставши на реєстр [Залишки моєї організації] - [Прийняті на склад] та натиснути [Оновити]. Якщо в лікувальному закладі декілька “Місць зберігання”, можна скористатися фільтрацією по цьому...
Видача ЗПТ (функціонал медсестри)
Перейти в реєстр “Видача ЗПТ”: Перейти в “Лист лікарських призначень препарату” та натиснути кнопку “Відкрити день”: Обрати пункт “Розподіл торгових назв препаратів”: В формі відображено всі призначення на поточний день: Відмітити...
Призначення бупренорфіна/бупренорфіна з налоксоном
На вкладці “Призначення МНН” натиснути кнопку “Створити”: Картка для створення призначення МНН: З випадаючого списку обрати “Діючу речовину”: Обрати “Лікарську форму” для речовини: Заповнити поля “Разова доза”, “Кількість доз”, “Тривалість прий...
Надання доступу технічною підтримкою
Якщо лікар не відповідає, будь ласка, спробуйте зв’язатися трохи пізніше, оскільки під час прийому пацієнтів або в неробочий час лікар може вимикати свій телефон. Якщо дана ситуація повторюється протягом кількох днів, то Ви можете звернутися до служби технічно...
Як знайти план лікування та консультацію потрібного Випадку ТБ?
Імпортовані консультації, створені однією датою можуть знаходитися в не актуальному порядку. Щоб відкрити консультацію: знайдіть необхідний випадок ТБ перегляньте перелік консультацій, прив’язаних до саме цього випадку ТБ, та оберіть одну з них ...
Стало відомо, що у пацієнта є ще одна картка в ІС СЗХ, як діяти?
Якщо у пацієнта 2 картки в ІС СЗХ і в одній з них тільки імпортовані випадки ТБ, то: перенесіть усі необхідні дані в актуальну картку додайте до прізвища пацієнта “Видалити”, наприклад, “Видалити Петренко” подайте запит на видалення випадків за ін...
В картці пацієнта є зайві випадки ТБ, що з цим робити?
Якщо в картці пацієнта є кілька однакових випадків ТБ, то можна видалити імпортовані з eTB-manager, для цього: видаліть створені направлення після 01.06.2023 (якщо у Вас недостатньо прав, то, зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки) напиш...
Невірно відображаються препарати в контролі прийому, як виправити?
Якщо в контролі прийому невірно відображаються препарати, то: - позначте як заплановані вже відмічені препарати в контролі прийому - видаліть усі препарати, котрі невірно відображаються (для цього натисніть на препарат, а потім на кнопку “Видалити”) -...
Чи можливо змінити/видалити переміщення?
Так, можливо, для цього необхідно звернутися до координатора по області.Корисні посилання: Лікар, що повинен надати доступ не відповідає
Як підписати Бланк установи ЕЦП?
Щоб підписати Бланк установи ЕЦП: скопіюйте зі статті текст Бланку установи в Word та заповніть необхідні дані (ПІБ і дата народження пацієнта, ЗОЗ та ПІБ лікаря), повторіть для усіх пацієнтів збережіть зміни перейдіть на сайт https://ca.diia.go...
Як створити запит на надання доступу?
Будь ласка, спробуйте спочатку знайти картку пацієнта, можливо, у Вас вже є доступ. Для цього: зайдіть в реєстр “ЕМК” натисніть “Очистити” на панелі фільтрації натисніть “Очистити фільтр” внизу екрана, якщо він є внесіть прізвище па...
Як надати доступ лікарю?
Кожний лікар бачить обмежений перелік пацієнтів, котрі лікуються/лікувались в його ЗОЗ чи тих, до кого йому надано доступ. Якщо пацієнт припиняє лікування у Вашому закладі та знає, де буде лікуватись надалі, то, будь ласка, надайте доступ завчасно. Щоб надати...
Чому рецепт в стані "Частково виданий"?
Стан “Частково виданий” означає: в картці створення видачі, списання препарату проводилось з блоку “Упаковки, що списуються” (відразу зі складу, минаючи створений рецепт). Списання потрібно робити в блоці “Зміст рецепту”. списані були не всі препар...