Розширений пошук
Результати пошуку
17 результатів знайдено
Отримання доступу до ІАС МПСПСНЗ
1. Для початку роботи в ІАС МПСПСНЗ необхідно завантажити додаток "Public Health" та отримати доступ. Додаток можна завантажити в: Google Play і App Store. Посилання для завантаження на IOS: https://apps.apple.com/ua/app/public-health/id6446852671 та на Andro...
Оновлення 1.0.6 (../10/2023)
В картці Зустріч реалізовано атрибут «Місце роботи». 3. В картці Зустріч реалізовано атрибут "Область" В мобільному додатку також реалізовано атрибут "Область" 4. Доопрацьовано картку Договір. В картці Договір реалізовано атрибут "Області". 5. Доо...
Виведення клієнтів з попереднього програмного компоненту
Якщо під час створення зустрічі виникає повідомлення "Клієнт приймає участь у несумісному ПК" це означає, що клієнт ще приймає участь у попередньому ПК і дата виходу з ПК не була зазначена. Для усунення даної проблеми треба обов'язково зазначити дату виходу...
Деактивація користувачів
Обліковий запис користувача неможливо повністю видалити із Системи, його можна тільки позначити недіючим. Для того, щоб здійснити деактивацію облікового запису користувача треба дотримуватись наступних кроків: 1. Спочатку треба обрати меню "Адміністрування",...
Внесення інформації про лікування АРТ
1. Інформацію про лікування АРТ можна внести у розділі "Лікування АРТ" у картці клієнта. 2. Натискаючи на кнопку "Додати" Ви отримуєте можливість додати необхідну інформацію про призначення, заміну схему АРТ, заміну препаратів, переривання, припинення, діаг...
Оновлення 1.0.7 (../11/2023)
В оновлення увійшли наступні зміни: 1. Доопрацьовано звіт про оплачувані послуги В звіт про оплачувані послуги додано рядок «Місце роботи». Окремий рядок для кожного Місця роботи (з зустрічі) в ПК. Місце роботи відображається повторно в наступному ПК. 2. ...
Розширені права для адміністраторів субреципієнтів (документаторів)
Документатори мають можливість видаляти та редагувати зустрічі. Видалення зустрічей. Якщо зустріч була створена помилково, документатор має можливість її видалити. Для цього необхідно натиснути на меню "Робота з клієнтами" і обрати реєстр "Зустрічі". ...
Звіт з оплачуваних послуг (інструкція для документаторів)
1. Для того, щоб згенерувати звіт з оплачуваних послуг необхідно обрати меню"Звітність", де відобразиться спадний список з переліком звітів. У даному переліку треба обрати та натиснути на "Звіт з оплачуваних послуг". 2. Після чого має з'явитися форма для за...
Невалідні зустрічі
1. Невалідна зустріч - зустріч, яка була видалена. Видалена зустріч знаходиться у переліку невалідних зустрічей. Щоб мати змогу побачити видалені зустрічі треба перейти у меню "Робота з клієнтами". 2. Після чого слід натиснути на вкладку "Зустрічі". 3....
Як користуватись мобільним додатком "Public Health"
Для реєстрації клієнта та додання послуги у вкладці "Зустрічі" треба обрати вкладку "Нова", що знаходиться у правому нижньому куті. У вкладці "Завдання" можна ознайомитись з наявними послугами. 2. Щоб зареєструвати клієнта треба обрати поле "Клієнт*"...
Сортування зустрічей у web-версії "Public Health"
Щоб мати змогу відсортувати зустрічі за певними критеріями, Ви маєте обрати вкладку "Зустрічі" у меню "Робота з клієнтами". Для сортування зустрічей треба обрати та натиснути на "Фільтр". Потім треба заповнити певні поля за потребою (необов'язково всі): ...
Звіт "Активність клієнтів"
1. Для створення звіту "Активність клієнтів" у меню "Звітність" у спадному списку треба обрати звіт "Активність клієнтів". 2. У карті звіту користувач вносить дані, необхідні для генерування звіту: Дата з*(обов'язково); Дата по*(обов'язково); Регіон...
Звіт "Клієнти"
Для створення звіту "Клієнти" потрібно обрати меню "Звітність", де у спадному списку треба обрати звіт"Клієнти". 2. У карті звіту користувач вносить дані, необхідні для генерування звіту: Дата з*(обов'язково); Дата по*(обов'язково); Регіон орган...
Реєстрація клієнта
Для реєстрації клієнта в Системі, Вам необхідно перейти до меню "Робота з клієнтами" і натиснути на вкладку "Клієнти". 2. Для внесення даних про клієнта в систему, потрібно натиснути кнопку "Створити". 3. Щоб зберегти проміжну інформацію про клієнта, Ви мо...
Створення, редагування, відновлення зустрічей
Для створення зустрічі Вам необхідно перейти до меню "Робота з клієнтами" і обрати вкладку "Зустрічі". 2. Для створення зустрічі необхідно виконати такі кроки: натиснути на кнопку "Створити" і після цього обрати опцію "Коротка зустріч". 3. Після на...
Розподілення завдань для консультантів
Після успішної реєстрації, яку здійснює адміністратор системи, користувачеві надсилаються дані для входу в систему. Дані для входу складаються з телефонного номера або електронної адреси та пароля. Для виконання розподілення завдань на консультантів необхідно...
Оновлення 1.11 (../02/2024)
В оновлення увійшли наступні зміни: Відображення атрибуту "Пункт надання послуг" в картці "Зустрічі" В картку «Проект» додано логічну ознаку «Використовується пункт надання послуг». (встановлюється ЦГЗ), якщо ознака не відмічена, тоді в зустрічах цього проек...