Advanced Search
Search Results
18 total results found
Авторизація лікаря та пошук пацієнта в системі eHealth
Авторизація лікаря в системі eHealth (кожні 14 днів) Пошук пацієнта в системі eHealth Для передачі даних в ЕСОЗ потрібно виконати пошук пацієнта в eHealth. Для цього необхідно відкрити реєстр «Пацієнти» та натиснути на спеціальну дію «Пошук пацієнта eHeal...
Профілактичний план лікування “Туберкульоз”
Перейти на гілку “План лікування за спеціальністю” (1) в консультації спеціаліста та натиснути кнопку [Створити](2): Обрати Тип плану “За спеціальністю” (1), відмітити галочкою Профілактичний (2), вибрати тип профілактики “Туберкульоз”(3), бюджет та натисн...
Видалення рецепту
Видалити рецепт можна тільки в стані «Зареєстрований» Відкрийте рецепт у стані «Зареєстрований» та натисніть кнопку [Видалити]: У разі повідомлення, що рецепт не може бути видалений, то необхідно перейти в реєстр «Видача препарату» та знайти кар...
Видалення (скасування) Діагнозу за спеціальністю
Обрати Діагноз та натиснути [Редагувати]: Змінити статус Діагнозу на «Попередній» та натиснути кнопку [Ок]: Обрати Діагноз зі статусом «Попередній» та натиснути кнопку [Скасувати]: Після цього Діагноз за спеціальністю буде повністю видалено
Відміна плану лікування за спеціальністю
Для відміни припинення (переривання) плану лікування необхідно натиснути кнопку [Відмінити]. Стан версії лікування “Не актуальна” зміниться на “Актуальний”: Для скасування плану лікування за спеціальністю необхідно натиснути кнопку [Відмінити]. Після цього...
План лікування за спеціальністю лікаря, який проводив консультацію
Перед початком створення плану лікування за спеціальністю необхідно створити «Діагноз за спеціальністю». Перейдіть на гілку «Діагноз за спеціальністю» та натисніть кнопку [Створити]: Оберіть Діагноз по МКХ-10 (2) та натисніть [Підтвердити] (3). Статус змінит...
Припинення та поновлення профілактичного плану лікування
У разі припинення або завершення курсу профілактики необхідно натиснути кнопку [Припинити] (1) та вказати причину завершення (3): Профілактичний план лікування завершено: Поновлюємо План лікування через кнопку [Новий]:
Профілактичний план лікування “Пневмоцистна пневмонія”
Перейти на гілку “План лікування за спеціальністю” (1) в консультації спеціаліста та натиснути кнопку [Створити] (2): Обрати Тип плану “За спеціальністю” (1), відмітити галочкою Профілактичний (2), вибрати тип профілактики “Пневмоцистна пневмонія” (3), бюд...
Дії з боку ЛЗ за участі техпідтримки ІС СЗХ (алгоритм дій)
Увага! “Всі дії по реєстрації мають відбуватися під доступом користувача директора” Зайти під доступом користувача директора в ІС СЗХ. Підключити ЕЦП. Зареєструвати основний ЛЗ. Відкрити картку основного ЛЗ (ЦПМСД) та виконати спецдію “Реєстрація в си...
Створення епізоду
Для створення епізоду необхідно перейти в ЕМК на вкладку «Епізоди» (1) та натиснути кнопку [Створити] (2): З’явиться таблиця створення епізоду, де необхідно вказати: ü Тип епізоду: Профілактика; ü Дату відкриття епізоду – день першого консультування паціє...
Дії з боку ЛЗ
Отримати від техпідтримки ІС СЗХ шаблони на створення ЛЗ та користувачів ЛЗ. Заповнити шаблони на створення: - основного ЛЗ (ЦПМСД) з обов’язковим зазначенням амбулаторій (адреси, по яких надають послуги по 21 пакету “Діагностика, лікування та супров...
Алгоритм реєстрації первинної ланки в eHealth
Наведений нижче алгоритм підключення для ЛЗ, які вже зареєстровані в eHealth як первинна ланка (через іншу МІС). Увага! “Всі дії по реєстрації мають відбуватися під доступом користувача директора” Зайти в ІС СЗХ під доступом користувача директора. Під...
Попередні налаштування ЛЗ та користувачів (виконує техпідтримка)
Згідно отриманих заповнених шаблонів від ЛЗ (ЦПМСД) необхідно створити: Основний ЛЗ - обов’язково надати роль “ЦПМСД” та підпорядкувати обласному ЛЗ: Амбулаторії - обов’язково надати роль “Амбулаторія” та підпорядкувати основному ЦПМСД: Корист...
Закриття Епізоду
Після завершення спостереження за особою (смерть, інші причини) план лікування та епізод закривається Спочатку необхідно завершити призначення, далі завершити план лікування і після цього закрити епізод
Наступний візит до сімейного лікаря, продовження плану лікування
При наступному візиті пацієнта НЕ потрібно створювати новий Епізод, а також новий План лікування! Варіант 1. Знайдіть та відкрийте Епізод. Оберіть нове електронне направлення Варіант 2. Знайти Нове електронне направлення в попедній консультації сімейного л...
Створення Плану лікування ПМД
Для створення План лікування необхідно перейти у вкладку «Плани лікування» (1). Далі натиснути кнопку [Створити] (2) Після заповнення форми натиснути [Відправити в eHealth]: Підписати план лікування ЕЦП Повідомлення з ЕСОЗ Пацієнту надійде СМС повідо...
Створення Консультації – накладання ЕЦП – реєстрація в eHealth
Для створення картки «Консультація сімейного лікаря eHealth», необхідно обрати Епізод та додати консультацію. Варіант 1. Відкрити діючий епізод та додати «Консультація сімейного лікаря eHealth» Варіант 2. У ЕМК додати «Консультація сімейного лікаря eHealth...
Тестування на ВІЛ (скринінг, верифікація, ідентифікація)
Обстеження на ВІЛ-інфекцію передбачає проведення досліджень у декілька етапів: скринінговий етап (виявлення серологічних маркерів ВІЛ); верифікаційний етап для підтвердження наявності серологічних маркерів ВІЛ (підтверджувальний етап); ідентифікаційний ет...