Розширений пошук
Результати пошуку
35 результатів знайдено
Авторизація лікаря та пошук пацієнта в системі eHealth
Авторизація лікаря в системі eHealth (кожні 14 днів) Пошук пацієнта в системі eHealth Для передачі даних в ЕСОЗ потрібно виконати пошук пацієнта в eHealth. Для цього необхідно відкрити реєстр «Пацієнти» та натиснути на спеціальну дію «Пошук пацієнта eHeal...
Створення епізоду
Для створення епізоду необхідно перейти в ЕМК на вкладку «Епізоди» (1) та натиснути кнопку [Створити] (2): З’явиться таблиця створення епізоду, де необхідно вказати: ü Тип епізоду: Профілактика; ü Дату відкриття епізоду – день першого консультування паціє...
Створення Консультації – накладання ЕЦП – реєстрація в eHealth
Для створення картки «Консультація сімейного лікаря eHealth», необхідно обрати Епізод та додати консультацію. Варіант 1. Відкрити діючий епізод та додати «Консультація сімейного лікаря eHealth» Варіант 2. У ЕМК додати «Консультація сімейного лікаря eHealth...
Створення Плану лікування ПМД
Для створення План лікування необхідно перейти у вкладку «Плани лікування» (1). Далі натиснути кнопку [Створити] (2) Після заповнення форми натиснути [Відправити в eHealth]: Підписати план лікування ЕЦП Повідомлення з ЕСОЗ Пацієнту надійде СМС повідо...
Наступний візит до сімейного лікаря, продовження плану лікування
При наступному візиті пацієнта НЕ потрібно створювати новий Епізод, а також новий План лікування! Варіант 1. Знайдіть та відкрийте Епізод. Оберіть нове електронне направлення Варіант 2. Знайти Нове електронне направлення в попедній консультації сімейного л...
Закриття Епізоду
Після завершення спостереження за особою (смерть, інші причини) план лікування та епізод закривається Спочатку необхідно завершити призначення, далі завершити план лікування і після цього закрити епізод
Попередні налаштування ЛЗ та користувачів (виконує техпідтримка)
Згідно отриманих заповнених шаблонів від ЛЗ (ЦПМСД) необхідно створити: Основний ЛЗ - обов’язково надати роль “ЦПМСД” та підпорядкувати обласному ЛЗ: Амбулаторії - обов’язково надати роль “Амбулаторія” та підпорядкувати основному ЦПМСД: Корист...
Алгоритм реєстрації первинної ланки в eHealth
Наведений нижче алгоритм підключення для ЛЗ, які вже зареєстровані в eHealth як первинна ланка (через іншу МІС). Увага! “Всі дії по реєстрації мають відбуватися під доступом користувача директора” Зайти в ІС СЗХ під доступом користувача директора. Під...
Дії з боку ЛЗ
Отримати від техпідтримки ІС СЗХ шаблони на створення ЛЗ та користувачів ЛЗ. Заповнити шаблони на створення: - основного ЛЗ (ЦПМСД) з обов’язковим зазначенням амбулаторій (адреси, по яких надають послуги по 21 пакету “Діагностика, лікування та супров...
Дії з боку ЛЗ за участі техпідтримки ІС СЗХ (алгоритм дій)
Увага! “Всі дії по реєстрації мають відбуватися під доступом користувача директора” Зайти під доступом користувача директора в ІС СЗХ. Підключити ЕЦП. Зареєструвати основний ЛЗ. Відкрити картку основного ЛЗ (ЦПМСД) та виконати спецдію “Реєстрація в си...
Профілактичний план лікування “Туберкульоз”
Перейти на гілку “План лікування за спеціальністю” (1) в консультації спеціаліста та натиснути кнопку [Створити](2): Обрати Тип плану “За спеціальністю” (1), відмітити галочкою Профілактичний (2), вибрати тип профілактики “Туберкульоз”(3), бюджет та натисн...
Профілактичний план лікування “Пневмоцистна пневмонія”
Перейти на гілку “План лікування за спеціальністю” (1) в консультації спеціаліста та натиснути кнопку [Створити] (2): Обрати Тип плану “За спеціальністю” (1), відмітити галочкою Профілактичний (2), вибрати тип профілактики “Пневмоцистна пневмонія” (3), бюд...
Припинення та поновлення профілактичного плану лікування
У разі припинення або завершення курсу профілактики необхідно натиснути кнопку [Припинити] (1) та вказати причину завершення (3): Профілактичний план лікування завершено: Поновлюємо План лікування через кнопку [Новий]:
План лікування за спеціальністю лікаря, який проводив консультацію
Перед початком створення плану лікування за спеціальністю необхідно створити «Діагноз за спеціальністю». Перейдіть на гілку «Діагноз за спеціальністю» та натисніть кнопку [Створити]: Оберіть Діагноз по МКХ-10 (2) та натисніть [Підтвердити] (3). Статус змінит...
Відміна плану лікування за спеціальністю
Для відміни припинення (переривання) плану лікування необхідно натиснути кнопку [Відмінити]. Стан версії лікування “Не актуальна” зміниться на “Актуальний”: Для скасування плану лікування за спеціальністю необхідно натиснути кнопку [Відмінити]. Після цього...
Видалення (скасування) Діагнозу за спеціальністю
Обрати Діагноз та натиснути [Редагувати]: Змінити статус Діагнозу на «Попередній» та натиснути кнопку [Ок]: Обрати Діагноз зі статусом «Попередній» та натиснути кнопку [Скасувати]: Після цього Діагноз за спеціальністю буде повністю видалено
Видалення рецепту (зареєстрований)
Відкрийте рецепт у стані «Зареєстрований» та натисніть кнопку [Видалити]: У разі повідомлення, що рецепт не може бути видалений, то необхідно перейти в реєстр «Видача препарату» та знайти картку по даному рецепту в стані «Проект» (їх може бути декі...
Тестування на ВІЛ (скринінг, верифікація, ідентифікація)
Обстеження на ВІЛ-інфекцію передбачає проведення досліджень у декілька етапів: скринінговий етап (виявлення серологічних маркерів ВІЛ); верифікаційний етап для підтвердження наявності серологічних маркерів ВІЛ (підтверджувальний етап); ідентифікаційний ет...
Алгоритм дій після реорганізації ЛЗ-2 шляхом об’єднання з ЛЗ-1
1. Надати офіційний лист щодо реорганізації лікувального закладу (далі – ЛЗ-2) 2. У разі ліквідації ЄДРПОУ ЛЗ-2 шляхом об’єднання з іншим лікувальним закладом (далі – ЛЗ-1) необхідно надіслати на технічну підтримку запит на створення користувачів ІС СЗХ (д...
Електронний журнал по тестуванню на ВІЛ
УВАГА! Для коректного формування електронного журналу необхідно у картці Дослідження на ВІЛ ввести: назва, номер серії та термін придатності тесту: У модулі «Тестування на ВІЛ» перейти в «Журнал з тестування на ВІЛ ШТ» (1). Обрати параметри (2), згідно...